beraya di kampung :)


assalamualaikum :)
  hye korang :D macam mane raya ? best ? haha nampak tak gambar tu ? kalau power, carik laa aku :) HAHA sebenarnye gambar nie , gambar tahun lepas. sebab gambar tahun nie tak takde,.


tahun nie raya serius best :D  sebab raya dengan mercun :D tahun nie kita orang berlawan2  main mercun dengan jiran sebelah :) best gile :D hhahaha. berlawan2


malam raya, aku mmg tak dapat tido, nyamuk dia semua besar2, dah laa takde kipas, semua bilik ade kipas, bilik aku sorg jea takde kipas, WTf  ,-.- malam tuh aku mmg tak nak pakai kipas, sebab hujan , sejuk sikit ! tak sanggup aku tidur dalam bilik, aku tidur lua dengan abang aku :D


bangun2 jea dah pukul 8.30, baju aku mak dah gosok kan senang sikit, bangun2 jea ambik tuala, pergi bilik air, hahah, tgk2 jea semua beratur  nak mandi :D haha,  lepas dah mandi bagai, pakai wan pun telekung,  nak pergi surau , sembahyang hari raya :) haha 


lepas dah sembahyang aku dgn cousin aku yg lain pergi kubur arwah atok, alaa, kubur sebelah umah jea :D watlek jea :) haha, keluar rumah jea nampak kubur :D HAHA, seremm nie


lepas dah pergi kubur, balik laa kan. semua dah berkumpul nak buat tahlil, lepas buat tahlil apa lagi kan :D duit raya laa kan. haha tahun nie dapat banyak jugak laa duit raya :D haha, sebenarnye aku segan nak ambik duit raya dari makcik dan pakcik aku :D dah besar kan . hahahaa