NAK TAHU TAK KENAPA DGN bibir dan GIGI AKU ? haha

22/2/2011. kat skola afiq majid tanya aku, bile nak ride dgn dia. aku ckp, aku tak kesa. pastu aku ajak dia pegi ride ptg. dia dtg umh aku pukul 2. tengah2 panas tuh -.- ikot jelaa kan ^^ . pastu ride pegi umh diela , borak2 bagai. aku ajak afiq pegi levender nak ride dgn faeq the geng :D hahaha. dah alang2 sampai situ nak pegi laaa umh ling kj, mase tuh tak ingt pulak bukit dia mengunung ! jalan jelaakan buat bodoh, makin lama makin laju. mula2 nak berhenti tak perasan pulak break takde :D hahahahaha , nak pakai laa break kaki. selipar pulak tercabut ! mmg tak laa ak nak break. ingatkan jatuh biasa jea, tengok2 jatuh kat pagar umh org. ak tak sangka jatuh mcm tuh sekali, lepas jatuh tuh aku pengsan. time tuh pulak family ling kj nmpk aku :D HAHA family dia anta aku kat hospital salam, mak dia call family aku (macam mne kau bole dpt num mak aku ? hahaha ) family aku dtg hospital, suh tukar kat hospital seremban, time dalam ambulance mulut aku penuh dgn darah mcm air doktor ckp kua kan semua.lepas kua kan semua tuh tersedak pulak, pastu gigi aku mengigil doctor ckp dgn mak aku yang aku nie sejuk padahal aku tengah sakit nie-.- doctor tuh bagi ape tah  sumbat dalam mulut aku, rase sejuk. okay sikit laa , dah sampai sane, doktor tuh bwk aku bilik emergency, bersih kan darah aku, pastu dia tekan perut aku. nak bg aku sedar, tapi tak sedar pun! haha , doktor ckp dgn mak aku , aku nie lemah.mak aku ckp masuk air laa, dah masuk bagai. pastu akak tuh b**** kan aku . hahaahhahaha , segan bodoh ! pastu doctor tuh tnye aku, mne yg sakit, aku tak dpt jawap. doktor tuh suh aku geleng jelaa. aku pun geleng jelaaa. bahagian muka jea yg teruk ! pukul 9.25 ak tk sedar lagi. pastu doktor bwk aku kat bilik mne tah. dia pindah kan aku dok atas kerusi gigi tuh! ingat kan nak buat ape laa kan,time tuh baru aku sedar, doctor ckp jgn takut. dia nak jahit sikit, aku pun okay jelaaa . pastu dia tnye jatuh ape , aku ckp jatuh fixie , dia pun blur jea :D hahaha. pastu dia letak vius. bukan main sakit lagi, dia jahit kat bibir aku dgn gigi aku , tak sakit pun , sebab ade vius kan ^^ pastu dah selesai dia ckp , gigi aku patah 5 batang , aku diam jea ! tinggal aku sorg2 kat situ. mengigil aku dok situ, nasib baik laa ade doctor lain masuk dlm bilik tuh.dia bwk aku masuk emergency. pastu dia suh aku tidur kejap, tapi aku tak bole tidur , mcm2 org aku tengok kat bilik tuh*dalam hati, ak tanak tidur sini ! pastu ade abg tuh ckp dahi aku kena jait , aku oky jea. dia dah jait bagai. abg tuh suh aku balik, haha , nasib baik :D pastu doktor tuh bg MC kat mak aku , aku tnye laa mak aku , dpt MC bpe hari , doktor tuh! bg 1 hari . wtf dia . lepas balik umh.terus call ailin. dah call tuh  online laa kan ^^  masuk2 jea bilik pehhhh baik nye abg aku :D kemas kan bilik aku. nak makan pun tak bole, nak minum pun tak bole 2 hari laa jugak tak mkn. mak aku suh makan bubur kosong itu pun pakai straw, sebab tak bole kunyah ! telan jelaa . seksa jugak laa nak makan minum. sekarang dah okay , jumaat nie nak jumpa doctor :D sampai sekarang fixie aku takde break :D nnti aku pasang k :D .  * THANKS sebab selamat kan aku time tuh , klu famili kau takde, aku tak tahu la :D hahaha. sampai bile2 aku ingat bende tuh okay :)